Efektivní propagace v zahraničí
Okresní hospodářská komora Liberec ve spolupráci se společností PartnerCIS Vás srdečně zve na seminář
Efektivní propagace v zahraničí
Ve středu 23. 4. 2014 od 13:00 v prostorách Okresní hospodářské komory Liberec (Palác Syner, Rumunská 655/9).
Program:
- Prezence (12:45 – 13:00)
- Analýza exportního potenciálu (13:00 – 13:20) – zvážení exportních předpokladů a výběr správných nástrojů na podporu propagace produktu v zahraničí
- Zahraniční internetový marketing (13:20 – 14:00 ) – zahraniční vyhledávače a PPC systémy, jejich podíly na trhu a rozdíly. Výběr a použití klíčových slov
- Přestávka, občerstvení (14:00 – 14:15)
- Trendy a příklady realizace (14:15 – 15:20) – postupy při realizaci optimalizace webu a internetové reklamy na zahraničních trzích: SEO a PPC s ohledem na různé vyhledávače
- Případové studie (15:20 – 16:00) – analýza, návrh strategie, realizace, vyhodnocování a reportování konkrétních marketingových zahraničních kampaní pro firmy z B2B i B2C oblastí.
Cíle:
- Analyzovat exportní možnosti a potenciál firmy na zahraničních trzích, např. V Ruské federaci, Německu, Polsku, Slovensku, porovnat tradiční nástroje propagace s novými a vybrat efektivní nástroje zahraničního marketingu pro konkrétní trh. Charakterizovat a systematizovat nástroje internetové propagace a možností marketingové podpory v zahraničí: SEO a PPC. Seznámit se se zahraničními vyhledávači, jejich podíly a rozdíly v zahraničních internetových prostředích.
- Seznámit se s příklady úspěšných realizací internetových kampaní pro společnosti v různých oborech a odvětvích (jednoúčelová zařízení, linky, zboží pro domácnosti, atp.). Analýza aktuálního stavu a možností zvýšení efektivity, výběr nástrojů internetové reklamy, tvorba správné strategie, příprava a realizace kampaně forem s různým produktem (technologie, stroje a zařízení, spotřební zboží, služby atp.).
Lektoři:
Jiří Holeček je key account manager ve společnosti PartnerCIS a spravuje řadu marketingových projektů především pro české exportéry. Má velmi dobré zkušenosti z podpory a rozvoje marketingových kampaní na internetu v zahraničí.
Mgr. Jan Bruštík MBA, má více než 10ti leté zkušenosti v oblasti zahraničního obchodu a marketingu. Praxi získal mimo jiné na projektech pro významné mezinárodní společnosti Skype Int., Betfair, SONY, Ikea atd. Je jednatelem společnosti PartnerCIS.
Pro koho je seminář určen: Vedoucí pracovníci, obchodníci, marketingoví manažeři.
Cena semináře pro účastníka z členské firmy je 250 Kč, pro ostatní 390 Kč. Každý další účastník z téže firmy vstup zdarma.