OKRESNÍ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC
PROVOZNÍ DOBA
PO - PÁ 8.00 - 16.00

Harmonogram událostí

Rok 2009

14.9.                      První schůzka partnerů po schválení projektu

24.9.                      Podpis grantové smlouvy k projektu

5.10.                      Zahájení projektu

15.10.                   Vydání tiskové zprávy k zahájení projektu

16.10.                   Zveřejnění informace o projektu na stránkách všech partnerů

22.10.                   První schůzka realizačního týmu po zahájení projektu

15. – 17.10.         Propagace projektu na veletrhu EDUCA JOBDAYS 2009

4.11.                      Článek v Deníku Českolipsko

12.11.                    Výběrové řízení na dodávku Výukového materiálu – vyhlášení

18.11.                   Výběrové řízení na zajištění školení pedagogů – vyhlášení

23.11                    Výběrové řízení na dodávku Výukového materiálu – výsledky

27.11                    Výběrové řízení na zajištění školení pedagogů – výsledky

25.11                     Uzavření smlouvy s dodavatelem Výukového materiálu

1.12.                      Uzavření smlouvy s dodavatelem školení pedagogů

17.12.                    První modul výukového materiálu – Cestovní ruch

21.12.                    Výběrové řízení na zajištění prostor pro školení pedagogů – vyhlášení

 

Rok 2010

Leden

5.1. Začátek 2. Monitorovacího období
Řešení zpoždění dodávky výukových materiálů
Začátek používání nového logolinku od 1.1.2010
11.1. Výběrové řízení na Zajištění prostor pro školení pedagogů – uzavření VŘ bez výsledku – nedorazila žádná nabídka, náhradní řešení pronájmu prostor
12.1. Aktualizace informací na webových stránkách Risa managing – www.opvk.eu/scompetencies
20.1. 2. schůzka realizačního týmu projektu v Liberci
21.1. Vytvoření zápisu z 2. Schůzky a odeslání partnerům, úprava fotografií a umístění na webové stránky, příprava dokumentů pro monitorovací zprávu
Únor
1.2. Druhý modul výukového materiálu – Osobnostní specializace
2.2. – 24.2. Propagace projektu na výstavě „Neziskové organizace – Váš pomocník, rádce, partner“ v rámci kampaně Měsíc neziskového sektoru – partnerství v regionech v únoru 2010 (organizátor Annolk, prezentace NO, OHK Liberec partner výstavy a vystavovatel), Krajská vědecká knihovna v Liberci.
2.2. Zahájení výstavy „Neziskové organizace – Váš pomocník, rádce a partner“ tiskovou konferencí k zahájení kampaně – účast manažera projektu
3.2. Dokončení 1. monitorovací zprávy a vytvoření její kopie, odevzdání na Krajský úřad, zpracování fotografií z  výstavy a zveřejnění  na webových stránkách projektu
15.2. Osobní jednání s dodavatelem služeb do projektu, Žitava
Projednání prvního školení pedagogů a dodání zbývajících modulů
26.2. 3. Schůzka realizačního týmu projektu
1. školení pedagogů – Péče o hosty a plánování akcí, Liberec
Březen
2.3. Rozeslání modulu Osobnostní dovednosti pedagogům v černobílé i barevné verzi logolinku. Rozeslání zápisu ze 3. schůzky realizačního týmu. Rozeslání dalších materiálů z prvního školení. Rozeslání vzorů tabulek pro zápis o včlenění modulů do ŠVP
4.3. Konzultace s metodikem, příprava témat pro školení metodik
17.3. Příprava školení , Organizace změny v obsahu školení, zajištění náhradního programu a   účasti metodika
19.3. 4. Schůzka realizačního týmu
19.3. 2. Školení pedagogů na Inovativní metodiky
22.3. Odevzdání vypořádání připomínek k 1MZ osobně na Krajském úřadě
23.3. Komunikace s dodavatelem – zrušení plánovaného školení na 26.2. Informování partnerů o zrušení školení
10.6 6. schůzka realizačního týmu projektu
18.6 7. schůzka realizačního týmu projektu
3.8 Odevzdání 3. monitorovací zprávy na Krajský úřad
10.8 8. schůzka realizačního týmu projektu
23.8 9. schůzka realizačního týmu projektu
23.8 1. školení pedagogů – téma: Péče o hosty
24.8 2. školení pedagogů – téma: Plánování akcí
2.9 3. školení pedagogů – téma: Marketing cestovního ruchu
3.9 4. školení pedagogů – téma: Elektronický obchod
4.9 5. školení pedagogů – téma: Odborná specializace – cestovní ruch
8.9 6. školení pedagogů – téma: Personální management
9.9 7. školení pedagogů – téma: Personální management
16.9 10. schůzka realizačního týmu projektu
16.9 8. školení pedagogů – téma: Osobnostní specializace
17.9 9. školení pedagogů – téma: Osobnostní specializace
24.9 10. školení pedagogů – téma: Odborná specializace – Gastronomie
30.9 11. schůzka realizačního týmu projektu
4.10 Ukončení klíčové aktivity 01 Zpracování a začlenění modulů hotelnictví a cestovního ruchu do ŠVP a 02 Metodická a odborná příprava pedagogů pro výuku inovovaného ŠVP
5.10 Začátek klíčové aktivity 03 Pilotní ověřování začleněných modulů při výuce na partnerských školách a 06 Realizace odborných praxí žáků
14.10 Schůzka na Krajském úřadě – výběrová řízení
19.10 Schůzka účetních jednotlivých partnerů s účetní projektu
10.11 12. schůzka realizačního týmu projektu
23.11 Schůzka na Krajském úřadě – prokazování pilotní výuky
30.11 Odevzdání monitorovací zprávy č. 4 na Krajský úřad
9.12. Realizace odborných praxí žáků

Rok 2011

27.6. -workshopy – Technologie přípravy pokrmů, Technika obsluhy a služeb, Nauka o výživě, Hotelový provoz
28.6. -workshopy – Technika CR, Zeměpis CR, Dějiny kultury, Průvodcovství
29.6. -workshopy – Psychologie, Komunikace, Společenská kultura, Právo
30.6. -workshopy – Ekonomika a Marketing, Hotelový software a IT, Odborné praxe – gastronomie, cestovní ruch
1.7. -Evaluační workshop
3.8. -Odevzdání MZ 7
SHŠ Hergesell
19.1. -Banket třídy HT4, EL3
2.2. -Raut třídy HT4
30.3. -Raut třídy HT2
4.4. -exkurze do Kutné Hory
6.4. -Po stopách otce vlasti, krále Karla IV.
7.4. -Turnov – brána Českého ráje
11.-12.4. -Po stopách rabiho Löwa a jeho Golema
21.4. -Po stopách praotce Čecha
27.-28.4. -Česká Skalice – za Boženou Němcovou
OAHSŠ Turnov
7.2. -Banket na téma Otevření nového baru
15.2. -Banket na téma Karneval
1.3. -Banket na téma Gastronomie a cestovní ruch Španělsko
10.3. Exkurze – Open Gate Babice
10.3. Exkurze – Euroregion Tour
15.3. Exkurze – Výroba nejsou jen auta
15.3. Exkurze – Hotelnictví v Čechách trochu jinak (vybrané hotely středočeského kraje)
17.3. Exkurze – Plzeňsko známe pivem a vínem
Euroškola
30.3. Raut ke dni učitelů – třídy H2, H3 a H4
11.2. Exkurze – Veletrh cestovního ruchu Holiday World
Vošmoa
26.1. -Exkurze na letiště Ruzyně
18.5. -Exkurze střední Čechy, Polabí
24.-25.5. -Exkurze – severní Morava
SŠGS Liberec
31 .3. -Exkurze Jižní Morava (31.3 – 1.4.)
10.2. -Banket Cizí kuchyně – 6 částí – 10.2.2011, 10.3.2011, 24.3.2011, 7.4.2011
Bulharská, Francouzká, Italska, Mexická, Řecká, Ruska kuchyně
8.5. -exkurze – lázeňský trojúhelník
18.5. -Raut – cizí kuchyně
2.-3.6. -Exkurze do Jižních Čech

Kde nás najdete?

kde
Mrštíkova 399/2a
460 07 Liberec (Areál Werk)
GPS 50.762662,15.051439

Kontakty

contact
+420 485 100 148
INFO@OHKLIBEREC.CZ
ID dat. schr.: ppeachf
IČ: 48289027
DIČ: CZ48289027

Podrobné kontakty

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. Více informací.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít